Dec 2, 2012

Bosan.

As I wrote this post,I'm sitting on my chair in my room which it is located in Puncak Alam. Huahuahua. Means that,second semester will be starting in just within few hours. Yeah,sounds 'good' kan? -__- I have nothing much to say since I'm sleepy like a,........ a apa eh? HAHA biarlah.

Apa-apa pun,wish me luck ye. Kikikiki. So,azam for this new sem mungkin kena kurangkan balik kot and paling penting sekali JANGAN TIDUR DALAM LECTURE HALL. Dahlah dalam lecture hall tidur then malam pula,aku rasa aku yang paling tidur awal. HAHA Bayangkan,roommie masih study sampai 2,3 pagi tapi aku? Pukul 12 dah zzz. Indah sangat hidup kau,Ceghia. Kuikuikui. Aku tak tahu time bila aku study betul-betul. Kehkehkeh. Okaylah,penatlah angkat barang tadi. Kemas bilik lagi.

Semua restu di pohon. Muah muah. xoxox :D

1 comment: