Nov 18, 2012

Babiesssssssssssss :3

Assalamualaikum dan haiiii.

Dah lama juga tak update blog. Kehkehkeh. Semuanya ada sebab-sebab tertentu. Ini pun just a short post. :) Macam ni,bila dah tengok tajuk post ni,sure tahulah pasal apa kan? Yayyy very good! :D

Aku bukannya sedang in a relationship pun sampai berangan nak ada anak bagai. Swear. Cuma,sejak aku masuk UiTM kan,nak kata selalu,taklah juga. Nak kata jarang pun,taklah juga. Dia macam kira banyak kali jugalah. I mean,something happened to me. That thing ialah aku mimpikan baby!!!! Yes,it is true. Bukan baby yang sama. Tapi you know,baby. Okaylah,macam ni. Try to put yourself in my shoes. At first korang surelah macam pelik and happy. Bila dah banyak kali mimpi baby,korang sure lagi happy!!! Macam aku sekarang ni!!! :D

Serious aku cakap. Jumpa baby dalam mimpi aku. BANYAK KALI. So,of course I felt happy and yeah,excited! :') Bila dah bangun dari mimpi,sure senyum. Tak tahu kenapa. Pernah masa kat U dulu,aku cerita kat housemates aku yang aku mimpikan baby. Dorang tu memang kuangjo sikit. Ye lah,ada ke patut cakap, "Itu tandanya laki kau duda kot. Mungkin dalam mimpi tu kau rapat dengan anak kekasih kau ke en." Nampak tak kuangjo nya di situ? -____-

Sejak dari tu,bila aku mimpi baby,memang aku tak cerita kat dorang dah. HAHAHA So,tadi aku tidur. Then aku mimpi baby. Baby tu macam umur 2,3 bulan. Aku jumpa baby tu depan rumah aku. Ya Allah,indah sungguh ciptaan-Mu Ya Rabb :') Aku terus ambil baby tu and peluk dia. Baby tu nampak sejuk so I hugged him. I think the baby is he lah. I felt so happy. Calm. :') I just love that feeling. True :')

Sayangggg,why you so cute?!?!!! 

Dont cry,babyyyyyyyyyy :)

Comelllllllllllllllllll :')

Haihhhhhh. Cair tengok babies. Seriously,tengok babies ni kan,hati rasa tenang. Ye lah,makhluk Allah SWT yang suci daripada dosa :')



Pssttt ;;; I think,I would be a great mother. In Shaa Allah Amin :')

1 comment:

  1. weh if kau mimpi kau susukan baby tu maksudnya kau kena 'kacau' tau. hahahaa. hr tu pun aku mimpi baby! comelnya emmmm..

    ReplyDelete