Oct 31, 2012

Keajaiban Cinta

A nice song by Aliff Aziz ft Adira. Serious sedap. Itu sampai letak kat blog tu. Kehkehkeh. Aku tak tahu sejak bila aku mula dengar lagu Melayu ni. Mungkin since duduk Puncak Alam kot. Housemates aku tu semuanya more into Malay songs tau. So,kira aku seorang je lah yang more into English songs ni. Tak best juga sebab macam tak ada geng. Bayangkan satu rumah tu ada 8 orang. Seorang minat English and lagi 7 orang minat lagu Melayu. Tak ke naya tu? :O 

Then malam-malam masa study,satu rumah pasang hot fm. Dengar carta ulat buku apa entah. So,bila dah setiap hari dengar,sure kita macam enjoy juga kan. So,fly fm pun dah dilupakan. Tsktsktsk. Bayangkan,setiap bilik pasang hot fm. Termasuk my beloved roommie pun pasang juga. So,aku dengar je lah. Bila dah biasa dengar lagu tu,ada some parts of the song,aku dah hafal. So,kitorang nyanyi sama-sama. Awhhhh,I miss Puncak Alam. The environment :')

Lagu Keajaiban Cinta ni kira soundtrack drama Tiara tau. Mungkin sebab tu boleh terjatuh hati kot. Plus melody sedap eh. Soft and macam,awhhhhhhhhhhh je :D Bagi aku lah. Kikiki. Itu je lah kot. Btw,kita rasa kita in love dengan Aliff Aziz lah :D baru sedar dia ni handsome. Itu je kot.

No comments:

Post a Comment